2019. március 1., péntek

2019. február 25 - március 1.

Mivel a hét utolsó napján „hivatalosan” tavasz lesz, így arról beszélgettünk, miből látjuk, érezzük, hogy beköszöntött ez a csodás évszak. Átbeszéltük a gyerekekkel, milyen változások történnek, mikor télből tavasz lesz (időjárás, természet, ruházkodás, állatok). Szóba került egy kis virág: a hóvirág, melyet csak úgy szoktunk emlegetni, hogy a „tavasz hírnöke”. Ehhez kapcsolódóan elmeséltem a Télkergető hóvirág című mesét. A tavasz eljöttét a Tavasztündérnek köszönhetjük, így egész hetünk róla szólt. Elbáboztam a gyerekeknek Tavasztündér meséjét, valamint új versünk is hozzá kapcsolódott. Hoztam a gyerekeknek egy kedves tavasztündéres zenét, melyhez készítettem egy könnyen megtanulható, de mégis változatos koreográfiát. Sokat beszélgettünk a héten a virágokról, ezért tanultunk egy új énekes játékot Bársony ibolyácska kezdettel. A hét egyik legizgalmasabb eseménye a hatalmas Tavasztündér elkészítése volt: kartonból kivágtam a testét és a szoknyáját, melyet aztán közösen kiszíneztünk és feldíszítettünk rengeteg színes papírvirággal. Fiúk és lányok egyaránt nagyon élvezték a közös mű elkészítésének minden pillanatát. Tündérünket kitettük az öltözőbe, hogy mások is megcsodálhassák.  

Fényképek megtekinthetők itt